לפעמים זה מרגיש כאילו לעסתם מטבע, או שיש בפה טעם של ברזל — גם בלי שאכלתם משהו חריג. הטעם המתכתי הזה נקרא דיסגאוזיה, והוא לא סתם תחושת אי־נוחות – הוא סימן קטן שמשהו השתנה בגוף.
זוכרים שהיינו קטנים ואמא אמרה "תשטוף ידיים לפני האוכל"?אז היא צדקה – וגם המדע לגמרי איתה. למה בכלל כל כך חשוב לשטוף ידיים? כי הידיים שלנו נוגעות בהכול – כסף, ידיות, טלפונים, מעליות, ילדים מנוזלים,