
כאב גרון
למה יש לי תחושת "גוש בגרון" כשאין שם כלום?
זו אחת התחושות הכי מטרידות — מרגישים משהו תקוע בגרון, אבל אין כלום. לא אוכל, לא ליחה, לא גולה אמיתית. התופעה הזו נקראת גלובוס (Globus sensation), והיא הרבה יותר נפוצה ממה שחושבים. מתח ולחץ נפשי
