זה קורה פתאום — דקירה קטנה, תחושת נימול או "הרדמות" בלשון. לפעמים זה אחרי ביקור אצל רופא שיניים, לפעמים בלי שום סיבה נראית לעין. אז מה בעצם גורם לזה? 1. הרדמה דנטלית או גירוי עצבי
כולנו מכירים את זה – ישנים בתנוחה מוזרה, מתעוררים והיד “נרדמה”.תחושת עקצוץ, שריפה או זרמים שעוברים אחרי כמה שניות.אבל לפעמים, הנימול הזה חוזר שוב ושוב – בלי קשר לתנוחה.אז מתי זה תמים, ומתי כדאי לבדוק?